انتخابات هیات رییسه شورای شهر کرمانشاه باز هم بی نتیجه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری ایسنا در این جلسه 9 تن از اعضاء شورا (زرافشانی، ملکی، رضایی، غلامی، حیدریان، موسوی اجاق، احمدزاده، کمری و زین الدین) حضور داشتند و باز هم به دلیل غیبت دیگر اعضاء جلسه برگزار نشد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران گفت: 12 شهریور آخرین مهلت تعیین هیت رییسه شورا بود که با وجود برگزاری دو جلسه، بدلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء حاضر، انتخابات برگزار نشد.

وی افزود: بر اساس قانون و در جهت خدمت به مردم، فرمانداری از اعضاء شورا جهت حضور در این جلسه دعوت کرد که متاسفانه بدلیل حضور تنها 9 نفر این جلسه نیز برگزار نشد.

رنجبر با بیان اینکه سعی می کنیم جلسه دیگری را امروز(یکشنبه، 16 شهریور) برگزار کنیم، گفت: با توجه به اینکه ترکیب اکثریت و اقلیت شورا تا حدودی به هم خورده، نشان می دهد این موضوع قابل حل است.

وی با بیان اینکه مردم خواهان حل مشکلاتند نه حاشیه سازی، گفت: اعضاء شورا اگر اختلاف نظری دارند باید با رایزنی آن را حل کنند تا شورا در فضایی آرام به کارش ادامه دهد.

رنجبر اظهار کرد: هیاتی کارشناسی دلایل عدم حضور برخی از اعضاء شورا را بررسی می کند و گزارش کار به استاندار ارائه می شود.

طبق قانون شوراییان باید تا قبل از 12 شهریور هیات رییسه را انتخاب می کردند که در دو جلسه یکشنبه و سه شنبه هفته گذشته بدلیل غیبت برخی از اعضاء و به حد نصاب نرسیدن جلسه این کار انجام نشد و برگزاری جلسه انتخابات هیات رییسه به فرمانداری محول شد .

در جلسه روز گذشته نیز که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد باز هم تعدادی از اعضاء غیبت کردند تا پرونده انتخابات هیات رییسه شورا همچنان باز بماند.


انتهاي پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com